רוחניות - כמדע מדויק

יש אנשים שרוחניות בעיניהם, היא עניין מיסטי, 
לא מוחשי ולא מדעי, הניתן למדידה. מושג שאינו נמצא כאן, בעולם הגשמי ושאינו מתקיים בחיי היום יום. אולם, זהו מיתוס וזו טעות לחשוב כך. 
רוחניות אמתית, אינה דת ,שיטת טיפול או שיטת הרגעה כלשהי,
אינה שיטת תקשור. רוחניות אמתית, פרקטית, היא מדע.

מדע אותנטי, עתיק ומדויק ביותר. 


בעולם שלנו, האדם מתפקד בזכות חוקי הטבע הפועלים עליו, אליהם הוא כפוף. חוקים אלו מתחלקים לשתי קבוצות: חוקים שעד כה גילה האדם וחוקיות שעדיין לא גילה. כל המציאות המצטיירת ומתקבלת בקרבנו ומוחנו, מתקבלת באמצעות חמשת החושים : טעם, ריח, ראייה, מישוש ושמיעה. חמש החושים משמשים בתור קולטנים לחלקי מהמציאות וכל אחד מהם מכוון בצורה שונה.

אלו הם חושים לקליטת חומר והם קולטים את הסביבה של החומר סביבנו בלבד. לכן, גם המציאות המתקבלת באמצעותם, הינה המציאות החומרית והחיצונית בלבד. לא ניתן להשתמש בחושים אלו כדי לגלות ולהכיל את החוקיות של העולם הרוחני, לכן, אנו עלינו יהיה לגלות בתוכנו חוש נוסף, חוש רוחני/פנימי, הנקרא "נשמה" או "האני האותנטי".

אויר לנשימה ואור לנשמה
הנשמה היא - היכולת לקבל את האור =האנרגיה הרוחנית. בדיוק באותה מידה שהנשימה היא - היכולת לקבל את האוויר. ללא הנשימה לא היינו יכולים להתקיים בעולם החומרי,
כך גם הנשמה, בלעדיה לא ניתן "לנשום" (לקבל את האור) ולהימצא בעולם הרוחני.

אני רוצה להפנות את תשומת לבכם, לאינטגרציה, המתקיימת בטבע בין דרגת הצומח ודרגת האדם:
גוף האדם פולט פחמן דו-חמצני בתהליך הנשימה. הצמחים צורכים את הפחמן הדו-חמצני הנמצא בחלל האוויר ופולטים חמצן ההכרחי לחיי האדם. כך בעצם, הצמחים ובני האדם מספקים זה לזה את החומר החיוני לחיים ומתקיימים בהרמוניה.

הנתינה בעולם הרוחני מתקיימת כל הזמן, ללא הפסקה. כל רגע נתון כולנו נמצאים בנתינה מוחלטת,
אך לא מכירים בה ולא מרגישים אותה. לכן, גם לא מסוגלים ליהנות מהתענוג הנצחי.
כל עבודתנו הרוחנית, נועדה רק כדי לגלות, עד כמה כולנו משלימים אחד את השני ושהטבע פועל בהשלמה
אינטגרלית ומאוזנת בין כל דרגות ההתפתחות: הדומם, הצומח, החי , המדבר והרוחני ...
במילים אחרות, עלינו לגלות את ההשפעה, את האני האמתי, שתמיד נמצא שם לטובת כל הסובבים אותי,
ולא לתקן את עצמי המקולקל (כמו שטוענות הדתות).
הרי לא ניתן ( וגם אין צורך), לשנות או לתקן את הבריאה השלמה, שנבראה ע"י השלמות של הכוח העליון.

רוחניות היא מדע מדויק
ברוחניות אמתית, אין צורך להאמין במשהו או במישהו כדי להתקדם.
המילה אמונה, בשפת המעבר* - השפה עברית הרוחנית האותנטית, לא מתפרשת כלל כאמונה עיוורת. האמונה, נבנית באמצעות אימונים רבים. מדובר באימונים שחווה האדם במהלך התפתחותו הרוחנית, המעלים אותו בהדרגה לדרגת אמן רוחני/מאסטר. כשהתלמיד נהיה אמן , אזי הוא רוכש "אמונה למעלה מהדעת". אמונה, המתבססת על ניסיון ההתפתחות שרכש בדרך. אמן , אומנות ואימונים בהתאמת האדם לחוקי הטבע. אימון את שריר הלב, האחראי על תכונת האהבה וההשפעה. בסופו של דבר זוכים/משיגים אמונה, ומשם מתחילים לחיות חיי אמת. אמונה זו, נמצאת מעלה מכל תובנה שכלית בקרב האדם הרוחני ומשמשת כייסוד להיגיון הרוחני החדש. אדם המשנה את יכולות התפיסה שלו, יגלה במהלך התפתחותו, חושים וכלים חדשים, שיאפשרו לו להתבונן על העולם, כל פעם מזווית ראיה אחרת.
ככל שאדם מעניק יותר תקווה, אור ואהבה לאחרים ולא משאיר אותם לעצמו בלבד ( בכך הוא מקיים זרימה של אנרגיה ולא נשאר תקוע ) כך הוא מבטיח לעצמו לקבל רצון עוצמתי יותר וכוונה זכה יותר בעתיד. מה שמעיד על כך, שניתן ממש לשקול ולמדוד את הרצונות, הכוונות ולהשפיע על איכותם וכמותם.

מדען רגיל, מוגבל בגבולות העולם הגשמי ואינו מסוגל לצאת מתפיסתו המצומצמת. תפיסה , התלויה ומוגבלת בחמשת החושים החומריים, לכן, לא חשוב כמה מאמצים ישקיע בעבודת מחקרו, הוא לעולם לא יוכל להגיע לתוצאות אובייקטיביות ומדויקות כמו אלו של אדם רוחני. הטבע כולו, הוא אהבה – ולכן, הוא פותח את שעריו ומגלה את חוקיו רק למי ששואף להיות אוהב, נותן  ומיטיב כמוהו. מדע - במובנו הרחב - "הוא כל מכלול קוהרנטי של ידע מוסק, הניתן לבחינה במסגרת אקסיומטית."
          _______________________________________________________________ 

הבלוג עבר מספר שינויים וחלק מהתגובות נמחקו. 
לפניכם צילום מסך עם התגובות שהתקבלו לפני שדרוג הבלוג.



היי, טוב שהגעת לבלוג שלי, שמי אבשלום ואני שמח שאת/ה כאן.
אני מזמין אותך לנסח שאלה (רצוי שתהיה כמה שיותר קצרה וברורה)
בכל נושא שמפריע לך או מעכב אותך בחיים. על כל השאלות אשיב במדור "שאלות ותשובות" שם יופיעו גם השאלות שלכם. שמות השואלים יתפרסמו אך ורק בהסכמתם של השואלים.

כתובת אימייל לשליחת השאלה: avshalom.michaeli@gmail.com
כתבו את שמכם המלא אם ברצונכם שאפרסם אותו באתר במדור-"שאלות ותשובות".
שאלה שתגיע אליי עם שמכם, מראה על הסכמתכם לכך ששמכם יפורסם יחד עם שאלתכם. חשוב לזכור: כל שאלה שלך , משפיעה על התפתחותו של אדם אחר הגולש בבלוג זה, ככל שירבו אנשים שיתפתחו רוחנית, חייך יראו טוב יותר.