עוד נגיעה

מילים - אבשלום מיכאלי ודרור פלג
רעיון מוזיקלי ולחן - דרור פלג
ביצוע - דרור פלג ואבשלום מיכאלי
הלילה חלמתי חלום צבעוני
עולם של אחווה ושלום
בו יצורים מצחיקים ויפים
רצים ממקום למקום  

מפזרים פירורי אהבה
מלאים ביטחון, ושמחה

פזמון:
עוד נגיעה ועוד נגיעה
והלב מבין
הכל כל כך מושלם רק
אנחנו לא תמיד רואים

אדים של שנאה נעלמו מול עייני
התאדו מהחום של השמש
כמה טוב ונעים לי פתאום לגלות ש
אני אדם כבר מאמש

אנשים מחייכים ברחובות
ואני משתדל לראות איך

פזמון:
עוד נגיעה ועוד נגיעה
והלב מבין
שהכל כל כך מושלם רק
אנחנו לא תמיד רואים
היי, טוב שהגעת לבלוג שלי, שמי אבשלום ואני שמח שאת/ה כאן.
אני מזמין אותך לנסח שאלה (רצוי שתהיה כמה שיותר קצרה וברורה)
בכל נושא שמפריע לך או מעכב אותך בחיים. על כל השאלות אשיב במדור "שאלות ותשובות" שם יופיעו גם השאלות שלכם. שמות השואלים יתפרסמו אך ורק בהסכמתם של השואלים.

כתובת אימייל לשליחת השאלה: avshalom.michaeli@gmail.com
כתבו את שמכם המלא אם ברצונכם שאפרסם אותו באתר במדור-"שאלות ותשובות".
שאלה שתגיע אליי עם שמכם, מראה על הסכמתכם לכך ששמכם יפורסם יחד עם שאלתכם. חשוב לזכור: כל שאלה שלך , משפיעה על התפתחותו של אדם אחר הגולש בבלוג זה, ככל שירבו אנשים שיתפתחו רוחנית, חייך יראו טוב יותר.