אני שונה - החייזר הדרמתי

מילים, לחן ושירה - אבשלום מיכאלי
אני שונה אני מוזר אני מרגיש כחייזר, 
רוצה להיות קרוב אבל יוצא שאני זר,
קשה לי להיות באמת אמתי,
קשה להיפתח כשאף אחד לא איתי
אני איטי, כמו איזה טנק כבד, מסוכן ומחסל

את כל האמת - אני שונה, אבל אני מודה בזה.
אני אחר ואני רואה את זה.

הם אומרים שכולנו דומים מבפנים,
אבל הם רק מדברים ואותי לא מבינים, 
אולי פוחדים, ולכן לא רואים
רוצה להיות איתם אבל הם מתרחקים,

ושוב הם חוזרים על אותם מושגים,
מדברים על אהבה, ערכים, חברים,
כבוד, רגשות, שלום וחיים
וכשאני נפתח הם ישר ננעלים.


כנראה אני בא, בשביל להזיק,
אני עצוב מבפנים, ומבחוץ מצחיק
משחק אותה גדול ובתוכי אני קטן
אבל אני לא אשם שנולדתי שחקן

אני כותב מילים, חרוזים ומשפטים
אנשים קוראים שומעים מגיבים
אבל קשה לקבל את מה שבפנים
את כל מה שאני מעביר בשירים

כשאני אמיתי הם רואים זיופים
וכשאני משחק אותה הם נפגעים
מנסה לכוון לטובת אחרים
ובסוף רק הורס במקום לבנות בנינים

אני שונה - אני יודע את ליבכם אני מרגיש ושומע
מתחבר לכאב של כל אחד מכם
ומנסה להצדיק את העליון שבכם

אתם טועים איתי, ואני מתעלם
אתם שונאים, אותי ואני זורם
אין ייצור אחד שיוכל להבין
את לבי הרחב And all what I mean

אני מסכן מרחם על עצמי
אף אחד לא צריך את הרגש שלי
אני בוכה, אני כבר לא מתבייש
לבי נקרא לגזרים ועולה באש

את השיר אני כותב לאותם היחידים
שיוכלו להרגיש את מה שבין המילים
לאנשים אחרים שיודעים להבחין
בין משהו אמיתי לבין--- "עוד תבלין"

יהיו הרבה שיגידו "יש כאן משהו עמוק"
ויהיו גם כאלה שייקחו את זה בצחוק
אני בכל זאת אתן ללבי לדבר
כי זה מה שאני ולא מישהו אחר

לא רוצה לשנות את התוכן
אני לא אשתנה לעולם 
אני חושב שרק הטבע קובע
בשביל מה באמת אני חי וקיים

אבקש מכוח הטבע לשנות את מה שאפשר
אתחנן בפני השמיים להאיר על מה שנסתר
כן אני בוכה והשיר הזה כואב
כמו אזה צ'יק דחוי אני חוזר ומתאכזב

מכל העולם שאותי דוחה
כי אני לא דומה כי אני משונה
מי צריך את כל המילים
הם דורשים מעשים אדקבתיים
הם כולם בעיניי חייזרים
ויוצא שאני הוא החייזר הדרמתי.

הנה הלחן והביצוע שנשארו בגדר רעיון לא ממומש.
הפלייבק נלקח מהרשת - ממקור שנכון לעכשיו כבר אינו ידוע.
מילים, ביצוע, הקלטה שנעשתה בעזרת מיקרופון שעלה 38 ש"ח בחנות צעצועים, עריכה וקולות רקע - שלי :) .
היי, טוב שהגעת לבלוג שלי, שמי אבשלום ואני שמח שאת/ה כאן.
אני מזמין אותך לנסח שאלה (רצוי שתהיה כמה שיותר קצרה וברורה)
בכל נושא שמפריע לך או מעכב אותך בחיים. על כל השאלות אשיב במדור "שאלות ותשובות" שם יופיעו גם השאלות שלכם. שמות השואלים יתפרסמו אך ורק בהסכמתם של השואלים.

כתובת אימייל לשליחת השאלה: avshalom.michaeli@gmail.com
כתבו את שמכם המלא אם ברצונכם שאפרסם אותו באתר במדור-"שאלות ותשובות".
שאלה שתגיע אליי עם שמכם, מראה על הסכמתכם לכך ששמכם יפורסם יחד עם שאלתכם. חשוב לזכור: כל שאלה שלך , משפיעה על התפתחותו של אדם אחר הגולש בבלוג זה, ככל שירבו אנשים שיתפתחו רוחנית, חייך יראו טוב יותר.