מה הוא הכוח העליון?

שאלה מאת:  שלומי זיסלין
"אם אני לא טועה, רוחניות זו היא דרכו של הכוח העליון. האם ראית את אלוהים?  אם כן, מי הוא? ומאיפה אתה יודע שהוא קיים?"

תשובה:
אינך טועה שלומי, רוחניות היא אכן דרכו של הכוח העליון. לא ראיתי* את ה' בעזרת שתי עיניי הפיזיות (כי זה בלתי אפשרי) ואיני מכיר את אלהים אישית, אבל אני בהחלט מרגיש מדי יום את הכוח העליון - את הטבע השלם והאינסופי שממשיך להתקיים ללא הפסקה מחוצה לנו ובתוכינו. 
זהו הכוח של הטוב המוחלט שמנהיג ומפעיל אותנו, אך מהסיבה שאנו לא מתפתחים ולא גדלים רוחנית, הכוח מורגש בנו לרוב כרע ומזיק. הכוח הזה התגלה לי לא פעם בצורה ממשית בחיי היום יום. אני חושב שהוא מתגלה לכולנו כל הזמן ובכל מקום, רק אין לנו את היכולת להבחין בכך שזה הוא ולא משהו או מישהו אחר.

__________________________________________________________________

יש לך שאלה עליה היית רוצה לקבל תשובה המבוססת על שורש פנימי, רוחני ?
שאל/י אותה עכשיו, ממש כאן בתגובות ואפרסם את התשובה במדור זה בהקדם האפשרי.
                                 או שלח/י את שאלתך לדוא"ל:  avshalom.michaeli@gmail.com .

                                ________________________________________
היי, טוב שהגעת לבלוג שלי, שמי אבשלום ואני שמח שאת/ה כאן.
אני מזמין אותך לנסח שאלה (רצוי שתהיה כמה שיותר קצרה וברורה)
בכל נושא שמפריע לך או מעכב אותך בחיים. על כל השאלות אשיב במדור "שאלות ותשובות" שם יופיעו גם השאלות שלכם. שמות השואלים יתפרסמו אך ורק בהסכמתם של השואלים.

כתובת אימייל לשליחת השאלה: avshalom.michaeli@gmail.com
כתבו את שמכם המלא אם ברצונכם שאפרסם אותו באתר במדור-"שאלות ותשובות".
שאלה שתגיע אליי עם שמכם, מראה על הסכמתכם לכך ששמכם יפורסם יחד עם שאלתכם. חשוב לזכור: כל שאלה שלך , משפיעה על התפתחותו של אדם אחר הגולש בבלוג זה, ככל שירבו אנשים שיתפתחו רוחנית, חייך יראו טוב יותר.